מישהו שלח לי הודעה באינסטגרם והתחלנו לדבר קצת והוא חמוד בעיניי וגם המראה , אבל כל פעם שקורה שאני מדברת עם מישהו
ואז מתקדם לעיניין של לצאת אני בסדר ואחרי זה פשוט מתקפלת כי רואה שזה מתקדם ונלחצת להכנס לתוך מערכת יחסים . אני והבן זוג שלי היינו שנה ביחד ולפני חצי שנה נפרדנו כי הוא בגד בי , הייתי ממש שבורה מהעיניין ו4 חודשים הייתי בממש דאון ולא הגעתי למקיף אפילו , עכשיו העיניין שאני מתקפלת כי מפחיד אותי שעוד פעם משהו כזה יקרה ואני בן אדם ממש אכפתי ורגיש , ואני מפחדת לעבור עוד פעם משהו כזה אז אני דוחה כל דבר ויש את תחושת הפיספוס אבל הפחד שאפגע שוב אוכל אותי מפנים , מה הייתם מציעים לעשות?