5 תשובות
השאלה כללית מידי
יש מלא
גיבסון אולי
אנונימית
גיבסון
בסופו של דבר, כל גיטרה.
אני מאוד אוהב esp
מלא גיטרות כל אחד עם מה שנוח לו.
למשל בשבילי יותר נוח פנדר מאשר גיבסון.
ויש לי חבר שיותר נוח לו גיבסון והוא לא סובל פנדר.
בסופו של דבר כולן עושות את אותה הפעולה חח