תשובה אחת
בעיקרון שהולכים אל אורחים נהוג להביא יין או איזה משהו שביר מפוקס הום.

אצלנו פעם אחת שעשינו מימונה הביאו לנו תה מיוחד כזה מהבוסתן ... לא תיונים אלא קוביות בטעמים מיוחדים בריאות כאלו. קיצר משו סטייל אמא שלי.