10 תשובות
100
יש כאלה שהורסים את הכינוי "נאמן"
שואל השאלה:
כל כל^
שואל השאלה:
ך**
השיא זה כמה שיש לי עכשיו,ויש נאמנים טובים. באמת. אבל יש נאמנים גרועים ברמות.
72
ויש כאלו שמנצלים את הכח שלהם וכאלו שבאמת אכפת להם. אין הכללה.
מה שיש עכשיו ויש שעושים תעבודה שלהם ויש שממציאים חוקים בעצמם
שואל השאלה:
הרוב?
100
ואחלה נאמנים.
רק שיש כמה שלא מתאימים ויצא לי לראות פלוני אלמוני אחד/ת כזה
ודאגתי שיצא מנאמנות והצלחתי.
91
כמו שאמרו, הרבה מנצלים את הכוח שלהם