6 תשובות
כי היא פאקינג שווה
אנונימית
כי היא מדהימה .
ואני מתה על כל אלבום ואלבום שלה
ואני מתה על כל אלבום ואלבום שלה
כי היא פשוט מהממת היא נוץנת המון השראה היא מתייחסת כל כך יפה למעריצים שלה! תורמת כסף! היא עברה כל כך הרבה כאב בחיים ועדיין ממשיכה עם זה לא מסתגרת בבית ובוכה היא מראה כח ומלא אהבה והיא אישה חזקה והיא לא איזה טרד היא שפוט מהממת
הם לא
כי היא מהממת
כי היא עוד טרנד מטומטם שעוד מעט יעבור להם. היא אוברייטד ברמות ולשירים שלה אין משמעות ואין קצב. פעם היא הייתה עושה שירים טובים באמת עם מילים אמיתיות אבל עכשיו היא מוציאה שיר חסר משמעות כל שני וחמישי בשביל כסף
באותו הנושא: