5 תשובות
כמה זמן כבר לא ראיתי
כן מאוד
אימלה בובספוג אהבת חיי
ולא
ולא
יש כמה פרקים שאני שאלתי בהם האם הסוף כבר הגיע...
כאילו אני לא יודעת למה הפרק עם הרפש הירוק היה בכלל רעיון טוב..
אבל יש לעונות החדשות גם פרקים טובים. לא צריך להסתכל על השלילי בכל דבר.
כאילו אני לא יודעת למה הפרק עם הרפש הירוק היה בכלל רעיון טוב..
אבל יש לעונות החדשות גם פרקים טובים. לא צריך להסתכל על השלילי בכל דבר.