6 תשובות
תמצאי מישהו תכניסי אותו לפרינדזון וצאי איתו למסיבות
תלכי עם המשפחה שלך 3>
אני נשארת בבית כי אין לי משהו מיוחד בעיר..
אני נשארת בבית כי אין לי משהו מיוחד בעיר..
תקני מרשמלו ושיפודים ותכיני על הגז
אני גם כנראה אשאר בבית
תנסי לקבוע עם ילדים מהכיתה או בכלל שאת מכירה או עם המשפחה
תנסי לקבוע עם ילדים מהכיתה או בכלל שאת מכירה או עם המשפחה
תכירי אנשים, תיחברי ותיהי פחות ביישנית למרות שזה אולי קשה לך, בהצלחה, פה אם תירצי לפרוק:)
מאיפה את זה תלוי
באותו הנושא: