6 תשובות
זה תלוי איזה מדרכה וכמה החריצים בה עמוקים ורחבים, וזה גם תלוי כמה טוב הסקייטבורד והגלגלים שלו
שואל השאלה:
הגלגלים 52mm ו101a
הגלגלים 52mm ו101a
אנונימית
זה באמת תלוי באיזו מדרכה.
בדר"כ כל איזה מטר וחצי יש חניה, אז כל רגע יש את ה'גל' למעלה-למטה שיכול להיות מציק לפעמים.
מה גם שיש מוקשים בדרך (בעלי כלבים אחמאחמ) שלפעמים אין לאן לברוח ואפשר לפול או שצריך לעצור וזה מבאס.
אני כבר לא רוכבת על סקייטבורד, אבל אז, היה נוח לי רק על הכביש/באיזור חלק.
בדר"כ כל איזה מטר וחצי יש חניה, אז כל רגע יש את ה'גל' למעלה-למטה שיכול להיות מציק לפעמים.
מה גם שיש מוקשים בדרך (בעלי כלבים אחמאחמ) שלפעמים אין לאן לברוח ואפשר לפול או שצריך לעצור וזה מבאס.
אני כבר לא רוכבת על סקייטבורד, אבל אז, היה נוח לי רק על הכביש/באיזור חלק.
52 מילימטרים ו101a זה אומר שאם את לא נוסעת על משטח חלק לגמרי את הולכת לסבול
כדי לנסוע בחופשיות במדרכות צריך לפחות 60 מילמטר ומתחת ל80a
כדי לנסוע בחופשיות במדרכות צריך לפחות 60 מילמטר ומתחת ל80a
זה בסדר כאילו עושה טיפה רעידות ויש הרבה סיכויים שתיפול/שתיפלי מענפים אבנים או חורים ומלבנים שלא במקום ויש גם אנשים והכול..אני אישית יותר נוסעת על הכביש בעיקר בשבתות כי אין מכוניות כימעט אבל יש גם מידרכות חלקות ויותר נוחות מאחרות זה לא כולם ככה
אם את נוסעת הרבה ניראלי הכי טוב לונגבורד וגם קרוזר סבבי על מדכות
באותו הנושא: