2 תשובות
אל תתבאסי את יכולה לעשות שוב וזה הכי בקטנה אני מאמינה שזה קטן עלייך ושתלך המורה הזאת את יודעת לאיפה...
אפשר לשפר הכל אחרי התיכון זה כולה בגרות בספורט את עושה ריצה ושתי כפיפות בטן ומשנים לך את זה לעובר
באותו הנושא: