תשובה אחת
בשכונה ד' יש שמה רק סטודנטים אין שמה כבר את כל מה שהיה פעם לפני איזה שלושים עשרים שנה
ושכונה ב' ככה ככה
אני מבאר שבע וכבר אין שכונות של פשע וזה יש בנווה זאב רק נרקומנים
ושכונה ב' ככה ככה
אני מבאר שבע וכבר אין שכונות של פשע וזה יש בנווה זאב רק נרקומנים
באותו הנושא: