6 תשובות
בני כמה אתם?
זנ לא כזה מוזר חבר שלי עושה לי את זה תמיד
אם זה מפריע לך תגידי לו...לא צריך ישר להיפרד
זנ לא כזה מוזר חבר שלי עושה לי את זה תמיד
אם זה מפריע לך תגידי לו...לא צריך ישר להיפרד
בני כמה אתם?
למה להיפרד בגלל דבר כזה? תדברי איתו על זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת 15 הוא 16
אני בת 15 הוא 16
אנונימית
תדברי איתו על זה, לא צריך להפרד ישר בגלל עניין כזה אלא אם זה ממש פגע בך.
תדברי איתו על זה, תגידי שזה לא היה סבבה.
באותו הנושא: