5 תשובות
כלום. זה שלהם כבר, היא לא שלך אם היו לך רגשות למה לא עשיתה אם זה משהו לפני? למה נפרדתם?
משחק מלוכלך , בפעם הבאה תתריע לחבר על זה שזה מפריע לך כבר התחלה , היה לי את אותו הסיפור עם 2 חברים טובים .
מאז עשינו חוק שלא יוצאים עם אקסיות של חברים בלי אישור
מה זה "בלי אישור" מה הן ריכוש? ממש לא מבינה אנשים כמוך.
הניסוח לא טוב , בלי אישור שזה לא מפריע לו נפשית ויגרום לו לשברון לב ...
לא מסכים איתך - מאשרת בדרכה
אומנם כן היא לא רכוש של אף אחד, אבל זה מעשה מגעיל כחבר לצאת עם האקסית של חבר שלך, אני חושב שצריך להתרחק כמה שיותר מזוגיות שאחד מהצדדים יצא עם חבר של אחד מהם(מקווה שהצלחתי להסביר נכון).

לנושא: אני הייתי מייעץ לדבר איתו, להיות כנה איתו ומשם זה החלטה שלו
אתה לא יכול להכריח אותם להיפרד ואתה לא יכול להשים רגשות אשמה או מצפון על חבר שלך, רק תגיד לו את הנקודת מבט שלך ומה אתה חושב על כל זה.. אם חבר שלך יחליט להמשיך בזוגיות, הייתי מייעץ להתרחק משניהם לזמן מה כדי לא להרגיש תחושת קנאה שמרגישה כמו צביטה בלב שלא עוברת(מניסיון :) )
מקווה שעזרתי,יגל d:
באותו הנושא: