התחברות
הרשמה
מישהי שאני אוהב והיא אוהבת אותי ושלחתי לה משהו של אהבה והיא כתבה "אוו עמית" והיא התבלבלה בשם שלי..
היא אומרת תשם שלי מלא מוצדק שאני כועס?
1 במאי 2019, 22:23
התאהבות
הצעת חברות
כתיבה
ידידות
תשובה אחת
יש מצב שהיא עשתה את זה בכוונה לעצבן אותך
צ
צלקת
באותו הנושא:
היא מושלמת כי אני מאוהב בה או שאני מאוהב בה כי היא מושלמת?
יש מישהי שאני מאוהב בה אבל אנינלא יודע אם היא אוהבת גם אותי מה לעשות?
יש מישהי שאני אוהב והיא אותי, והחלטנו שלא נהיה ביחד כי אנחנו לא רוצים זוגיות
יש מישהי שאני אוהב, היא ממש לא שמה עלי אני ממש מאוהב בה והיא די שונאת אותי, ניסיתי להתגבר מלא זמן ולא הצלחתי, מה לעשות?
אם אני אוהב מישהי ולא רוצה חברה להגיד לה שאני אוהב אותה או לא?
הייתם מעדיפים להיות אם מישהי שאתם אוהבים והיא לא אתכם או שהיא אוהבת ואתם לא?
יש מישהי שאני אוהב אבל היא גרה שעתיים וחצי נסיעה ממני אתם חושבים שזה יכול לעבוד?
זה אפשרי להישאר בקשר עם מישהי שהתוודתי בפניה שאני אוהב אותה והיא דחתה אותי?
יש מישהי שאני אוהב והיא נפרדה מחבר שלה מלפני קצת זמן וידידה אמרה לה את זה והיא אמרה לי שהיא תגיד לי עם היא אוהבת אותי
הגיוני שאני אוהב מישהי שאף אחד לא אוהב?
אם אני אוהב מישהי ברמה שאני מחכה שהיא תצפה לי בסטורי, זה אומר שאני מאוהב בה?