7 תשובות
פחות הטעם שלי
אבל אם את אוהבת תקני
יפים כן, "יקר מידי" זה כבר תלוי במעמדך הכלכלי. למשל לבנאדם עני 100 שקל יהיה יקר, ואולי בשבילך זה לא נחשב יקר מידי?
אני אישית לא הייתי קונה עגילים גם לא ב100 ש"ח כי אני תמיד מאבדת אותם אז בשביל מה לקנות מלכתחילה חח
בקיצור עגילים יפים
ועדינים שזה טוב
מהממות והמחיר תקין לדעתי
יש יותר יפות מהן בסגנון שעולות פחות מהן בהרבה.. חבל על הכסף מיותר לדעתי
שואל השאלה:
מה סתמי לא הבנתי
אנונימית
זה סתמי ויקר