6 תשובות
שאר האנשים נהרגו במהלך המלחמה ובדגש על נהרגו, 6 מיליון היהודים נרצחו, נספו, נשרפו, ונחנקו למוות לא בגלל מלחמה שהם לא לקחו בה חלק אלא רק בגלל מטורף אחד שהחליט שבגלל שהם יהודים הם צריכים לקבל את זה
וגם, אנחנו מדינה יהודית ומן הראוי שנתאבל על אחינו ואחיותינו
וגם, אנחנו מדינה יהודית ומן הראוי שנתאבל על אחינו ואחיותינו
אנונימית
כי אנחנו במדינת ישראל ורובנו יהודים אז מדברים על הרצח שלנו.
בטח שהם מתו באותם תנאים. מה עם שחורים, הקהילה הלהטבית, כל מי שסירב להם? כולם סבלו.
64 מיליון מתו במלהע ה2
83 מליון *
אני מניחה שבגלל שזו מדינת ישראל, כאובים על היהודים.
אני מניחה שבגלל שזו מדינת ישראל, כאובים על היהודים.
כי הם לא מתו באותם תנאים
באותו הנושא: