8 תשובות
שואל השאלה:
לאיזה עוד גורמים חיצוניים?
היא תספר כל מה שאספר לה?גם אם זה סתמי?
אנונימית
לא מאמי זה לא עובד ככה
אם זה סתמי אין עניין לספר.
שואל השאלה:
תקרא את השאלה וקצת הבנת הנקרא
אנונימית
נראה לי שהיא מחויבת.. זה דיי באסה
שואל השאלה:
זה לא הגיוני
סיפרתי למורה, לא ליועצת.
כלל בסיסי באמון
אנונימית
ומיועצת זה עובר לאמא ולעוד גורמים חיצוניים למקרה שלא ידעת.
הגיוני שמורה תעביר הכל ליועצת.
באותו הנושא: