5 תשובות
כל מקום מסתכלים
כן, במסדרון ליד הלוקרים. ובקפיטריה.
לא
לא
כשהייתי בחטיבת ביניים, הרגשתי ככה כשנכנסתי לתיכון כי אמא שלי עבדה שם.
אנונימי
באותו הנושא: