3 תשובות
דווקא עדיף לא לתרגל את החורף כי מה שהיה בחורף רוב הסיכוי שלא יהיה בקיץ
חובבן^
?
בגרויות קודמות הם מקור תרגול טוב לדעת אם אתה יודע את החומר.
אף אחד לא מבטיח שמשהו שהופיע בבגרות קודמת לא יופיע שוב.
היה תהיה בסדר צריך ללמוד את המחוון.
כדאי לתרגל את הבגרות חורף האחרונה.