7 תשובות
הלכתי לסחנה וכשהייתי במים קיבלתי מחזור ואז כל המכנס שלי היה דם..
בכיתה ו המורה ראתה שאני סובלת בכיתה באמצע שיעור ואז היא הוציאה אותי מהכיתה ושאלה אם זה בגלל המחזור ובאותו זמן זה היה ממש פדיחה ואז אמרתי לה שכן וכמה שנים אחרי זה הסתבר שכל הכיתה שמעה אותי.
וקרה לי עוד מלא סיפורים דומים אבל לא קשורים למחזור
וקרה לי עוד מלא סיפורים דומים אבל לא קשורים למחזור
ירדתי לתחנה של בית ספר בתחילת כיתה ז' והייתי חדשה ופעם ראשונה הלכתי לתחנה של כל הבית ספר והיה ממש חם והיה לי בחילה בגלל המחזור והקאתי מול כולם אבל לא התייחסו אליי
אנונימית
המצחיק הוא שגבר שואל את זה חח
חח אפילו לא שמתי לב
אנונימית
במחזור השני שלי עוד לא הבנתי ככ את העיקרון אז באתי לבית ספר בלי פד או טמפון ועד אמצע יום הלימודים כל המאחורה של המכנסיים שלי היה כבר אדום ואף אחד (אף אחד! גם לא חברים שלי.) לא אמר לי על זה כלום ולקראת סוף היום קלטתי מאחורי שלושה ערסים מהשכבה שלי מצביעים עלי וצוחקים ולא הבנתי למה ושתי בנות מהשכבה שלי שלא דיברתי איתן אף פעם אמרו לי והן עזרו לי להסתיר את זה
בתיכון נהיינו באותה הכיתה ואנחנו בקשר טוב
בתיכון נהיינו באותה הכיתה ואנחנו בקשר טוב
בכיתה ז במחזור השני עדיין הלכתי עם פדים, והיה יום שהלכתי עם מכנס בהיר ורק בסוף היום הבנתי שכל המאחורה אדום. מאז אני שמה טמפונים
אנונימית
באותו הנושא: