6 תשובות
שואל השאלה:
האמת שבסוף לא עניתי לו ואחרי כמה דקות הוא רשם םי מהיכן
אנונימית
מהיכן מה
שואל השאלה:
הבנתי ישר אז רשמתי לו מאיפה אני
אנונימית
לא חושבת, תלוי על מה הסטורי.
בעיקרון תשלחי סמיילי וממש אל תשלחי את מה שמי שמעליי כתב/ה.
"אז ככה אתה מתחיל עם בנות?"
תעשי לו לב או שתעשי לו לייק על האש