7 תשובות
מחרמןן
אנונימי
כי זה יפה? זה סטייל רצח
כי בא לה?
כי זה יפה והיא תעשה מה שבאלה
אנונימית
הם צילמו קליפ והיא התלבשה ככה.
אם תכנסי לפרופיל שלה חצי מהתמונות שלה חשופות.
אפילו בחורף היא הייתה מצטלמת ככה, כנראה ככה היא אוהבת
אם תכנסי לפרופיל שלה חצי מהתמונות שלה חשופות.
אפילו בחורף היא הייתה מצטלמת ככה, כנראה ככה היא אוהבת
כי מתחשק לה? כי זה יפה? כי היא אוהבת את איך שזה נראה?
למה לא
באותו הנושא: