17 תשובות
לבריאות
לא
כן):
אנונימית
זה אומר שפחות נוח לשכב על הבטן
מרחמת עלייך באמאשלי
מרחמת עלייך באמאשלי
שואל השאלה:
^ פחחח בבקשה קנאית
^ פחחח בבקשה קנאית
אנונימית
לא
שואל השאלה:
חחח אני צינית אנשים יפים
(אבל באמת יש לי בטן שטוחה)
חחח אני צינית אנשים יפים
(אבל באמת יש לי בטן שטוחה)
אנונימית
האמת אני מלאה ולא משום מה
אנונימית
כן
שטוח ממש לא כזה יפה בהכרך
ולשאלה לא
ולשאלה לא
שטוחה כמו פלטה נשמע שטוח מדי אני מדמיינת את זה ממש ממש שטוח אז לא תודה.. אבל שטוח רגיל שיש טיפה בשר זה החלום שלי
גם לי יש
לא, לי יש קוביות :)
לא.
כן ולא
זה תלוי אם אני שמנה או רזה יותר ממך
זה תלוי אם אני שמנה או רזה יותר ממך
לא במיוחד
לי יש התחלה של ריבועים
לי יש התחלה של ריבועים
באותו הנושא: