התחברות הרשמה

אני לוקח ריקוטאן

ואני קינחתי את האף עם נייר סופג(זה שורט את האף) יש לי פצע כבר כמה ימים באף וזה נהיה כזה בור.. זה יעבור נראה לכם?
4 במאי 2019, 09:42
תרופותכדוריםפצעי בגרות    
תשובה אחת
כן צלקות עוברות עם ריקוטאן
תנסי לשים קרם לחות
ס
סתם ילדה❤❤
באותו הנושא:
אני לוקח ריקוטאן
עם אני רוצה להתחיל לקחת ריקוטאן אני צריכה ללכת להיבדק אצל רופא עור והוא קובע?
כדאי לשתות ריקוטאן?
ריקוטאן זה גם לחצקונים? וזה לכל גיל?
עדיף לקחת כדור ריקוטאן אחרי ארוחת צהריים או אחרי ארוחת ערב?
מי שלקחה ריקוטאן,אחרי כמה זמן חזרתם לעשות שעווה ולשתות אלכוהול,לשים מסכות..?
אני לוקחת ריקוטאן אסור לי ללכת לים???? אני בחודש הרביעי
ממש מסוכן להוריד עם שעווה (בבטן) שאני לוקחת ריקוטאן?
ריקוטאן ....
היוש, הייתי עכשיו אצל רופא עור, הוא נתן לי ריקוטאן ואמר לי לקחת פעמיים בשבוע, זאת אומרת שאני יכולה להתאמן כרגיל,
כמה עולה ריקוטאן?