5 תשובות
להכרת תודה, שהעונה ידע שהוא תרם לשואל
כדי להראות להם שהם עזרו לי..
למה לא? לא חייב לתת כדי שיקבלו, כמו אות תודה כזה. אם הם עזרו, למה לא להודות? :)
להגיד להם שהם עזרו. תודנ.
הכרת תודה. שידעו שעזרו