7 תשובות
שבעה חודשים וסיימנו את העשור הזה.
ולא אני לא מחכה האמת, כי אחר כך זה כל הבגריות וכל זה והצבא עבודה. מה רע לי עכשיו?
ולא אני לא מחכה האמת, כי אחר כך זה כל הבגריות וכל זה והצבא עבודה. מה רע לי עכשיו?
אני בשנות ה20 לחיים שלי ואני לא יוצאת לדייטים ומועדונים.
כנראה שזה נובע מהעובדה שאין לי ממש חברות לצאת איתן, מצטערת לנפץ לך את הפנטזיה אבל אם לא יהיו לך חברות ומעגל חברתי לצאת איתו ולהיות איתו- גיל העשרים לא יהיה כזה זוהר כמו שאת חושבת.
ולא כולם בהכרח יקחו אותך ברצינות, תמיד אנשים מסוימים יזלזלו בך ובדעות שלך גם אם תהיה בת 30. יש אנשים שהם פשוט כאלה.
עצה שלי- תהני מהזמן שלך שאת בת 14, עם כל מה שתיארת יש לא מעט דברים קשים בלהיות מבוגר. תהני מלהיות ילדה.
כנראה שזה נובע מהעובדה שאין לי ממש חברות לצאת איתן, מצטערת לנפץ לך את הפנטזיה אבל אם לא יהיו לך חברות ומעגל חברתי לצאת איתו ולהיות איתו- גיל העשרים לא יהיה כזה זוהר כמו שאת חושבת.
ולא כולם בהכרח יקחו אותך ברצינות, תמיד אנשים מסוימים יזלזלו בך ובדעות שלך גם אם תהיה בת 30. יש אנשים שהם פשוט כאלה.
עצה שלי- תהני מהזמן שלך שאת בת 14, עם כל מה שתיארת יש לא מעט דברים קשים בלהיות מבוגר. תהני מלהיות ילדה.
אנונימית
שואל השאלה:
בטח מזה כיף איתכם במסיבותץ
בטח מזה כיף איתכם במסיבותץ
אנונימית
גם אני ציפיתי לזה. אני אומנם עדיין בת חטיבה אבל יש לי חברות בנות 20-20+ ואני יודעת איל החיים שלהן נראים. לא כיף בכלל ואין זמן לכלום.
שואל השאלה:
כל אחת והחיים שתיהיה לה, אני אישית בשנות ה20 יודעת בידיוק איך החיים שלי יראו ולכן אני מחכה לזה כלכך
כל אחת והחיים שתיהיה לה, אני אישית בשנות ה20 יודעת בידיוק איך החיים שלי יראו ולכן אני מחכה לזה כלכך
אנונימית
את לא יכולה לדעת איך החיים שלך יראו. אמרת שאת רק בת 14, עד אז יש לך עוד 6 שנים ותאמיני לי- הכל משתנה ב6 שנים.
אנונימית
שואל השאלה:
חחח תסמכי עלי שאני אעצב את החיים שלי בשנות ה20 כמו שארצה
חחח תסמכי עלי שאני אעצב את החיים שלי בשנות ה20 כמו שארצה
אנונימית