7 תשובות
רע
רע
אני ממש קרובה לבאר שבע והיו אצלנו כבר 7
יש כל שניה ויש לי התקפי חרדה
גם באר שבעי,ועייף כל השינה נהרסה
חיים מאזעקה לאזעקה...
תאמת שאני די בסדר , רק קצת עייפה
בבאר שבע החמסניכים מפרגנים לנו עם מתח של 10 רקטות ובשאר הערים 2_3 רקטות מה זה יימח שמם
סיוט :(