8 תשובות
קחי פסטה, שימי בקומקום נקי, תרתיחי את המים כשהפסטה בפנים, אחרי 6 דקות יהיה מוכן בערך.
אי אפשר נראלי
^ חחח מזאת אומרת לשים פסטה בקומקום
היא רוצה להכין ללא גז, יש 3 אופציות, 1 לשים מים רותחים בקופסה עם פסטה לכסות ולהתפלל שזה יהיה מוכן.
2. להשתמש במאיץ חלקיקים/כור אטומי
3. להכניס את הפסטה לקומקום ולהרתיח מים.
ככה היינו עושים בצבא כשהיינו מתים מרעב בלילה,
אפשר לבשל אין ספור דברים בקומקום
2. להשתמש במאיץ חלקיקים/כור אטומי
3. להכניס את הפסטה לקומקום ולהרתיח מים.
ככה היינו עושים בצבא כשהיינו מתים מרעב בלילה,
אפשר לבשל אין ספור דברים בקומקום
סליחה זה ממש מצחיק אותי אני לא מזלזלת בשיטה
קומקום זה לא מיקרוגל שאתה יכול להחליט לשים את זה שש דקות וזה מוכן שהמים רותחים אי אפשר להמשיך להרתיח אותם ^
אנונימית
זה כן, אם את משאירה את המכסה פתוח הוא ממשיך לרתוח עד שאת סוגרת אותו, ברגע שאת סוגרת את המכסה הטרמוסטט רק פועל, כשהוא פתוח הוא ממשיך לעבוד.
בישלנו ככה בצבא נקניקיות, פסטה, מרק עוף ועוד.
קומקום זו יצירת מופת
עריכה: תכיני במיקרוגל
בישלנו ככה בצבא נקניקיות, פסטה, מרק עוף ועוד.
קומקום זו יצירת מופת
עריכה: תכיני במיקרוגל
שימי פסטה עם מים רותחים ואז במיקרוגל לכמה דקות. זה מגעיל אבל היי יש פסטה
באותו הנושא: