3 תשובות
you were mine זה לא נכון, מאז הרפורמה זה אמור לקחת גג שבוע-שבועיים עד שעושים טסט נוסף.
בדרך כלל זה טסט פעם ב3 חודשים אבל אם יש לך מזל או מורה טוב אז יכול להיות לך גם תוך חודש, דברי עם המורה שלך .
שואל השאלה:
היום עבר לי שבוע מאז שנכשלתי בטסט
אנונימית