7 תשובות
2
מה יש לכולם מחר באזרחות
בגרות.
שביעיסטים האמת^
שואל השאלה:
לרוב עושים אזרחות ביב אבל יש גם לשביעיסטים לפעמים..
תודה!! בהצלחה לכולם :)
לרוב עושים אזרחות ביב אבל יש גם לשביעיסטים לפעמים..
תודה!! בהצלחה לכולם :)
אנונימי
אזרחות זה ביא', יב' משפרים ציון בבוקר ואז ב2 מועד ראשון באזרחות.
שואל השאלה:
אצלי אזרחות זה ביב אחי
לכל בית ספר זה שונה, אמרתי לך. אצלי עושים אזרחות וספרות ביב כמו שתנך, היסטוריה, לשון, עושים ביא..
אצלי אזרחות זה ביב אחי
לכל בית ספר זה שונה, אמרתי לך. אצלי עושים אזרחות וספרות ביב כמו שתנך, היסטוריה, לשון, עושים ביא..
אנונימי
באותו הנושא: