7 תשובות
2
מה יש לכולם מחר באזרחות
בגרות.
שביעיסטים האמת^
שואל השאלה:
לרוב עושים אזרחות ביב אבל יש גם לשביעיסטים לפעמים..
תודה!! בהצלחה לכולם :)
אנונימי
אזרחות זה ביא', יב' משפרים ציון בבוקר ואז ב2 מועד ראשון באזרחות.
שואל השאלה:
אצלי אזרחות זה ביב אחי
לכל בית ספר זה שונה, אמרתי לך. אצלי עושים אזרחות וספרות ביב כמו שתנך, היסטוריה, לשון, עושים ביא..
אנונימי