3 תשובות
אם את מרגישה בנח תלכי ותספרי ליועצת בבית הספר
אל תקשיבי לאימא שלך, את לא מפגרת ולא משוגעת, את בת אדם שווה
אמא שלי אמרהנלי שאני עקומה. ואני מרגישה שהיא בכלל לא אוהבת אותי..
מכירה את ההרגשה.
מכירה את ההרגשה.