התחברות
הרשמה
הייתם מתאהבים במישהו ומקשרים איתו את החיים אם אתם יודעים שיש לו מחלת לב?
5 במאי 2019, 19:51
אהבה
3 תשובות
כן
H
Hilda
כן.
.
.I DONT KNOW
למה לא?
א
אלכסשה
באותו הנושא:
אם הייתם המין השני, הייתם מתאהבים בעצמכם?
אם הייתם מתאהבים במישהו/מישהי ומגלים בסוף שהוא/היא טראנסג'נדר...
אם הייתם מתאהבים במישהי/ו
אם הייתם מתאהבים במישהו הייתם מסתכלים על העדה(תענו באמת לא שזה מובן מאילו תחשבו מה אתם באמת הייתם עושים)
אם הייתם בן אדם אחר הייתם מתאהבים בעצמכם?
הייתם מתאהבים במישהו שישר יודע לקרוא אותכם ואת המחשבות שלכם בלי שכמעט תדברו?
עם הייתם מתאהבים במישהו שאסור לכם להיות איתו בגלל דת או גיל הולכים על זה או לוקחים צעד אחורה?
בנים הייתם מתאהבים במישהי שיש לה משקפיים?
שאלה לשני המינים:אם הייתם מתאהבים בבן משפחה כמו דוד או דודה מה הייתם עושים?
שאלה לבנים, אם הייתם מתאהבים במישהי, שיש לה מכשירי שמיעה, זה היה מונע ממכם לרצות קשר?
הייתם מסוגלים להתאהב במישהי עם אספרגר?:(ולהיות איתה בקשר זוגי?