התחברות
הרשמה
לתקוף את עזה קרקעית מה זה לא טוב בגלל הסיכון לחיילים... אז מה עושים שולחים להם טילים בחזרה?
אני מתכוונת למה עושים כדי שתיהיה הפסקת אש .
5 במאי 2019, 21:35
המצב הבטחוני
ישראל
טילים
עוטף עזה
2 תשובות
אין לי מושג מה עושים אבל מניחה שיש לצה''ל תוכניות והם מבינים מה לעשות(:
ה
הכל לטובה D:
הם רוצים שנכנע
S
Sun clouds
באותו הנושא:
מי בעד שצה"ל יכנס לתקוף בעזה קרקעית?
נערה נגיד שבאה אליה משטרה פעמיים בגלל אובדנות היא מבחינתם נערה בסיכון??
למה לא מוציאים את ספינת הטיטאניק מקרקעית הים?
בחג הזה מותר להיות עם פלאפון ולא לתקוף אני רק שואלת
יכול להיות שתיהיה כניסה קרקעית?
לא הבנתי צהל נכנס קרקעית לעזה?
אתם בעד להכנס קרקעית לעזה?
נהיגה לאחר בדיקת קרקעית העין - האם מותר לנהוג אחרי בדיקת קרקעית העין?
הייתם פוסלים מישהו בגלל שהוא גר במקלט לבני נוער בסיכון?
אני על 8% ואסור לנו להטעין בבית ספר בגלל שהחארות האלו אומרים זה מבזבז חשמל וכסף לבית ספר, לקחת את הסיכון ולהטעין?
אני ממש פחדנית, אני מפחדת ללכת מכות וקורה לי שרוצים לתקוף אותי מה לעשות?