3 תשובות
לאמא שלי
יש לי חברה אחת מהיסודי
היא הבן אדם הכי חכם ומוסרי שאני מכירה, הייתי נותנת לה ולאחותי להחליט כי שתיהן אוהבות אדם וצדק וחכמות מאוד
רק בידי אלוקים