2 תשובות
אממ ללכת לבמות יש גם מסיבה אם אני לא טועה
תאמת בעיקרון יש הרבה דברים הופעות , מסיבות , אבל הייתי ממליץ לך ללכת אם חברה אחת כי יש סיוכי שלא הכי תהני לבד אם בא לך את יכולה לדבר אעתי בפרטי אני גם פחות או יותר במצב שלך
באותו הנושא: