2 תשובות
אממ ללכת לבמות יש גם מסיבה אם אני לא טועה
תאמת בעיקרון יש הרבה דברים הופעות , מסיבות , אבל הייתי ממליץ לך ללכת אם חברה אחת כי יש סיוכי שלא הכי תהני לבד אם בא לך את יכולה לדבר אעתי בפרטי אני גם פחות או יותר במצב שלך