3 תשובות
אחת שסיימה ממש עכשיו יב עכשיו ובגרויות אומרת לך לא! לא לוותר זה הדבר הכי שטותי בעולם
אל תשאפי למאה וגם לא לשמונים
תשאפי לעובר
הכל היה לי קשה עמוס ומעייף ובכל זאת הצלחתי בהכל
יודעת למה?
כי את רק צריכה קצת קצת שכל ואמונה וסבלנות זה הכל
אל תשאפי למאה וגם לא לשמונים
תשאפי לעובר
הכל היה לי קשה עמוס ומעייף ובכל זאת הצלחתי בהכל
יודעת למה?
כי את רק צריכה קצת קצת שכל ואמונה וסבלנות זה הכל
שואל השאלה:
אבל היה לי היום בגרות התכוננתי מלא ועשיתי מלא טעויות
את בטוחה מה כבר אני יעשה עם בגרות?
חשבתי ללמוד אחרי זה אבל אני חושב שזה לא רעיון ממש טוב
אבל היה לי היום בגרות התכוננתי מלא ועשיתי מלא טעויות
את בטוחה מה כבר אני יעשה עם בגרות?
חשבתי ללמוד אחרי זה אבל אני חושב שזה לא רעיון ממש טוב
אנונימי
אל תוותר אתה תתחרט על זה
באותו הנושא: