2 תשובות
למה שהיא תהיה בחינם
למה יש משהו חינם במדינה?
בטח עכשיו זה השעות של הפקחים, ועוד יותר... היום של הפקחים
למה יש משהו חינם במדינה?
בטח עכשיו זה השעות של הפקחים, ועוד יותר... היום של הפקחים
שואל השאלה:
לא אחי, זה בחינם בגלל שליטרלי אין מקום פיזית. אין פקחים כי הם לא יספיקו ולא יצליחו לתפוס אנשים. קיצר נורא
לא אחי, זה בחינם בגלל שליטרלי אין מקום פיזית. אין פקחים כי הם לא יספיקו ולא יצליחו לתפוס אנשים. קיצר נורא
באותו הנושא: