2 תשובות
למה שהיא תהיה בחינם
למה יש משהו חינם במדינה?

בטח עכשיו זה השעות של הפקחים, ועוד יותר... היום של הפקחים
שואל השאלה:
לא אחי, זה בחינם בגלל שליטרלי אין מקום פיזית. אין פקחים כי הם לא יספיקו ולא יצליחו לתפוס אנשים. קיצר נורא