6 תשובות
לא, הלכתי לעל האש עם חברים לשעתיים בערך וחזרתי.
נשארתי בבית.
לא
הלכתי
הייתי בזיקוקים פעמיים
בהופעה של אגם בוחבוט
וב3 במות של דיג'יים
בהופעה של אגם בוחבוט
וב3 במות של דיג'יים
באותו הנושא: