4 תשובות
ריח בעיקר. לשמפו של גברים יש ריח מן הסתם יותר גברי ולנו יותר עדין ומתוק בדכ
וגם לוריאל הוא ממש נהדר לשיער שלי ואני לא אשתמש בשמפו+ מרכך של גברים
אין הבדל, סתם בקבוק בצבע שונה.
כלומר מן הסתם שיש ריחות שונים, אבל גם בין שמפואים של נשים יש ריחות שונים
כלומר מן הסתם שיש ריחות שונים, אבל גם בין שמפואים של נשים יש ריחות שונים
ההבדל היחיד בעיניי הוא הריח.
באותו הנושא: