4 תשובות
ריח בעיקר. לשמפו של גברים יש ריח מן הסתם יותר גברי ולנו יותר עדין ומתוק בדכ
וגם לוריאל הוא ממש נהדר לשיער שלי ואני לא אשתמש בשמפו+ מרכך של גברים
אין הבדל, סתם בקבוק בצבע שונה.
כלומר מן הסתם שיש ריחות שונים, אבל גם בין שמפואים של נשים יש ריחות שונים
ההבדל היחיד בעיניי הוא הריח.