10 תשובות
כן קצת... וזה אומר שאתה לא נאמן
שואל השאלה:
:/ לא בקטע הזה
:/ לא בקטע הזה
השם משתמש שלי יענה לך.
ידידות כאילו? אם כן אז זה בסדר
אה אופסי.
אממ
זה סבבה אבל זה קצת לא שגרתי. לא ראיתי הרבה בנים שיוצאים רק הם וחבורת בנות. אבל מה שעושה לך טוב חחח
אממ
זה סבבה אבל זה קצת לא שגרתי. לא ראיתי הרבה בנים שיוצאים רק הם וחבורת בנות. אבל מה שעושה לך טוב חחח
מאוד
כן זה ממש בסדר, תמיד יהיו תחבורת הבנים האלה שמסתובבים להם ביחד, ורואים אותך עם הארבע בנות תמיד יהיה האחד הזה שיגיד "הו הינה ההומו הזה"... (מניסיון)..
הבנתי שהם פשוט לא שווים את זה, ואף אחד לא יגיד לך עם מי כן להסתובב ועם מי לא. בסוף זה אתה שמחליט, תסתובב עם מי שבא לך ותשים ז*ן על העולם ^^
הבנתי שהם פשוט לא שווים את זה, ואף אחד לא יגיד לך עם מי כן להסתובב ועם מי לא. בסוף זה אתה שמחליט, תסתובב עם מי שבא לך ותשים ז*ן על העולם ^^
כלומר לא בקטע רומנטי פשוט יציאה של חברים?
לא מוזר
לא מוזר
לי אין אפילו ידידה אחת חחח
אנונימי
לא גואל רצון, הכל בסדר
באותו הנושא: