10 תשובות
כן קצת... וזה אומר שאתה לא נאמן
שואל השאלה:
:/ לא בקטע הזה
השם משתמש שלי יענה לך.
ידידות כאילו? אם כן אז זה בסדר
אה אופסי.
אממ
זה סבבה אבל זה קצת לא שגרתי. לא ראיתי הרבה בנים שיוצאים רק הם וחבורת בנות. אבל מה שעושה לך טוב חחח
כן זה ממש בסדר, תמיד יהיו תחבורת הבנים האלה שמסתובבים להם ביחד, ורואים אותך עם הארבע בנות תמיד יהיה האחד הזה שיגיד "הו הינה ההומו הזה"... (מניסיון)..
הבנתי שהם פשוט לא שווים את זה, ואף אחד לא יגיד לך עם מי כן להסתובב ועם מי לא. בסוף זה אתה שמחליט, תסתובב עם מי שבא לך ותשים ז*ן על העולם ^^
כלומר לא בקטע רומנטי פשוט יציאה של חברים?
לא מוזר
לי אין אפילו ידידה אחת חחח
אנונימי
לא גואל רצון, הכל בסדר