19 תשובות
9. אנחנו חברות ממש טובות, ואני מידי פעם שולחת לה משלוחים, ואנחנו לפעמיים מתכתבות על נושאים אישיים, וכותבות בצחוק אחת לשניה 'אני אוהבת אותך, הכל יהיה בסדר' היא פשוע לא יודעת שהיא הקראשית
ממ לא יודע תכלס, שילוב של 8 ושל יכול להיות 4 או 2.
אנונימי
8
אין לי קראש
9. זה מסובך
כפרה מי יכול עלי
9 היא סטרייט
2- קצת (משחק בי ויודע שאני אוהבת אותו,מדבר מתי שבאלו)
שמה עליי? נראלי שכן..., או אולי אפילו מאוד?
לא יודעת חח
3-4
6 (:
-V-
1
אני חייבת למצוא קראש אחר