6 תשובות
ברור
אם זה פוגע בנפש חייבים לצאת
אם זה פוגע בנפש חייבים לצאת
לא צריך להצדיק אותך אפילו.. בשנייה שהצבא מגלה שיש או היה לך דיכאון וחרדות הוא ישר שם אותך פרופיל 21 בלי שאלות, הם לא לוקחים סיכון.
מוצדק כן , אבל אם זה סתם תירוץ להשתחרר אז לא כדאי כי באזרחי בראיונות עבודה זה לא נראה טוב....
באותו הנושא: