8 תשובות
כי תל אביב אופנתי יענו
תאמת לא הייתי רוצה לגור שם
ההיתרון היחיד אלה חיי הלילה בשפע מקומות עבודה
כי זה המרכז, וכל מה שקורה מגניב בארץ קורה שם.
שואל השאלה:
אני מבינה שזה המרכז אבל מה כל כך מגניב ומיוחד שם
אנונימית
בכללי, אולי את שימעת את זה מילדי פאנדומים מושפעים שרוצים כל יום לסנטר, לפחות זה האנשים היחידים שרוצים לגור בתל כביב שאני נתקלתי.
ואולי גם בגלל כל הסטריט סטייל, מועדונים, וכל מיני זרימות וכנסים אני מנחשת
בכל מקרה אני אוהבת את העיר שאני נמצאת כרגע
גם אם ישלמו לי אני לא ארצה לגור שם.
אני שונאת את תל אביב רק פקקים יש שם
אני שונא את הבועה הזאת שנקראת תל אביב.. עיר לעשירים ומתנשאים
תל אביב זה חרא.