6 תשובות
להצטרף לשני, עדיף חיסור מאיחור
לדעתי עדיף איחור מחיסור
להצטרף לשני.
אני לא חושבת כך, אז לא מצליחים להצרכז בשיעור והוא סתם הילך לפח, עדיף לבוא מרוענן ומוכן לשיעור מאשר להרגיש לא קשור
כן אבל זה ספורט, לא ממש צריך להתרכז
חוץ מזה שהיא כך או כך כבר בבית ספר ..
להזיע על הבוקר
בכלל סיוט
תציצי תיראי מה קורה בשיעור
ועם הם רצים תיכנסי אחר כך
באותו הנושא: