10 תשובות
יאפ שאפו אחותי
ממש טוב!!
כל הכבוד!!
יותר מטוב
מעולה את אוהבת את הציון?
אנונימית
זה טוב, עכשיו רק נשאר להפציץ בבגרות, בהצלחה!!
זה גרוע את צריכה להתבייש בציון כזה נמוך
זה מעולה