10 תשובות
יאפ שאפו אחותי
ברור
ממש טוב!!
כל הכבוד!!
כל הכבוד!!
כן
יותר מטוב
מעולה את אוהבת את הציון?
אנונימית
זה טוב, עכשיו רק נשאר להפציץ בבגרות, בהצלחה!!
זה גרוע את צריכה להתבייש בציון כזה נמוך
זה מעולה
בטח
באותו הנושא: