8 תשובות
לא מאיפה הוא הביא את זה?
נראה לי הפוך
שואל השאלה:
הפוך הכוונה שהם לא חושבים שהם יפים 50 אחוז ממה שהם, אבל הם יפים?
אנונימית
skylight - לא המצאתי את זה.
כשאנשים מסתכלים על עצמם במראה הם רואים את עצמם הפוך, לא כמו שאנשים רןאים אותך. בגלל זה יש אנשים שחושבים שהם נראים טןב ואז שהם מצלמים תמונה הם אומרים "למה הראש שלי עקום פתאום וכו..."
אנונימי
כן, לדעתי לפחות אנחנו רואים את עצמינו הרבה פחות יפים ממה שאנשים אחרים רואים אותנו. זאת אומרת, אם תראי את עצמך מגוף של בן אדם אחר, כהולכת רגל ברחוב את תחשבי שהבן אדם הזה (שזה בעצם את) יותר יפה ממה שאת רואה את עצמך כרגע, את מבינה? כי אנחנו תמיד רוצים את מה שאין לנו, זה נשמע קצת מסובך אבל חשבתי על זנ אתמול וזה נראה לי מאוד הגיוני
כן גם אני מכירה את המחקר הזה. וזה נכון
אבל הבית זה מקום שאת מרגישה יותר סבבה ויש תאורה יותר טובה
שואל השאלה:
לא הבנתי אותך אנונימי , מה שאתה אומר זה שכשרואים אותנו במראה אז חושבים שאנחנו יפים אבל אנחנו בעצם במציאות לא??
אנונימית