5 תשובות
שואל השאלה:
אבל כל השנים כזה בערך שבוע לפני כבר מפסיקים ללכת לבית ספר כי זה הסוף
אנונימית
חודש אחרון ללמודים אף אחד כבר לא בא כי לא לומדים ורואים סרטים או דברים כאלה ואחרים המורים מאיימים שאם לא נבוא יורידו לנו ציון בתעודה או במשהו כזה אבל תכלס הם אף פעם לא עושים את זה ואף אחד לא שם אליהם
21 ביוני
21 ביוני?
יש תלמידים שאחרי היום הזה יש להם בגרויות.. אבל בעיקרון בעיקרון ב21 כבר חופש
זה משתנה מבית ספר לבית ספר. אבל גם אם כבר הדפיסו את התעודות אפשר לשנות ולהדפיס שוב אז אל תנסה את זה