4 תשובות
תבקשי שיעבירו אחת מהן או שתגידי להן שאת לא מסוגלת לשמוע מה המורים אומרים
תדברי איתן או שתגיי למורה שלך.
אם זה מפריע לך ללמוד את לא תשבי ותסבלי בשקט
אם זה מפריע לך ללמוד את לא תשבי ותסבלי בשקט
אין סיבה שתסבלי בגללן , את בבית ספר כדי ללמוד ואם לא טוב להן שיצאו מהכיתה, תבקשי מהם בצורה נחמדה ואם לא יעזור תפני למורה. גם אם לא יעבירו אותן אלא אותך זה שווה את זה
אם את צריכה לפרוק ומשהו יושב לך על הלב, אני תמיד פה.
באותו הנושא: