התחברות
הרשמה
קבענו לעשות מפגש ענק עם שתייה אני מפחדת
בחיים לא שתיתי זאת תיהי הפעם הראשונה שאני אשתה אלכוהול מביאים אקסלים וודקה וכל החרא הזה .
אני מפחדת שאני אשתה יותר מדי ואני אפלוט דברים ליד הבנים כיאלו מפחיד אותי שאני אשתה יותר מדי ואני אתחיל להשתגע ולהגיד שם למישהו שאני דולקה שאני רוצה אותו
12 במאי 2019, 22:19
מפגש
שתייה
אלכוהול
2 תשובות
תשתי זה טוב לנפש
Q
Queens Gambit
מנסייון אישי כל מה שתאמרי ותעשי בסטלה של אלכוהול יהיה כיף גם אם אחרים פתאום מסתכלים עלייך מוזר.. הכל בסדר את לא מניתקת לגמרי מהעולם
l
lif3
באותו הנושא:
מי בעד לעשות מפגש סטיפס שאשכרה יצא לפועל?
קבענו כמה חברים ועכשיו הוסיפו מישהו שכל הזמן מרביץ לי (בצחוק כזה) מה לעשות?
רק אני חושבת שזאת תהיה טעות לעשות מפגש של סטיפס?
יש לי חרדה חברתית די קיצונית ואני מפחדת ממפגשים משפחתיים
ביום שני עשיתי בייביסיטר ואז קבענו להיום ב10 בבוקר ואתמול בערב שלחתי לה אם קבענו להיום והיא סיננה ועוד לא ענתה.מה לעשות?
אני מפחדת שחבר שלי הבריז לי קבענו להפגש הוא ולא היה מחובר מאז אתמול בלילה ואני מחכהפה כמו סתומה והוא לא בא מה לעשות
התקבלתי לקורס במדא, מה עושים שם במפגש הראשון , ואני ממש מפחדת לא להתקבל איך להצליח ? מה יהיה במפגש הראשון?
לבטל את חברה שלי ??קבענו אתמול ללכת לקניון והיום מסתבר שיש מפגש של כמה החברים הטובים שלי שהכי כיף לי איתם בעולם. מצד שני
ללכת לישון? אני מפחדת שתיהיה אזעקה (מהמרכז)
שוקלת לעשות לעצמי מפגש מעריצים מי יבוא?
יש לי לשירותים ואני מפחדת שתיהיה אזעקה באמצע מה לעשות