3 תשובות
אם התאמנת למבחן את תצליחי לעבור אני בטוחה,
וגם אם לא לא יקרה כלום הכל בסדר.
תוכלי לעבור עם המורה על הבעיות שהיו לך במבחן הכל יסתדר מבטיחה
תשבי ותתאמני . אל תבואי בגישה כזאת של לא הולך לך כי זה מה שיהיה. הכל תלוי בגישה שלך וברצון שלך להצליח במבחן הזה
בתור אחת שכל שנה שעברה נכשלה בכל הקבצה א, והחלטתי לקחת את עצמי ביידים והציונים שלי עכשיו בין 85 ל90 ואפילו יותר. אל תוותרי לעצמך, תשבי בבית תתחילי ללמוד ולתרגל מה שלא מובן תשאלי חברים או מורים. רק אל תוותרי לעצמך מבטיחה לך שאת מסוגלת לעשות את זה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכם באמת שעזרתם !❤❤
אנונימית