7 תשובות
איכס,לא! הם בני אדם! למה?
מה
לא
טפ
למה
כןן וכל אלה סתם מתייפיפים
אנונימית
הם גם ככה הופכים לתפוזים בגיל 30
ועכשיו ברצינות, כולה צבע שיער, מה זה התוקפנות המוגזמת הזאת?
לא ממש... אנחנו ליטרלי כמוך וכמו כל אדם בעולם הזה :)
אנונימית
לא, החברה הכי טובה שלי גינגית
אני לא בטוחה אם זה היה בציניות